דגם ניהול של חוברת ידע

חוברת תבנית ניהול העבודה (ניהול) מראה לך כיצד ליישם את העקרונות הארגוניים והניהוליים של ל. רון האברד בעסק שלך.

היא מסבירה כיצד לייעל עסק לייצור ורווח מקסימאלים, כיצד להאציל בצורה חכמה עומסי עבודה, כיצד ליצור צוות מוסמך ויצרני, ואיך למגר חוסר יעילות ובזבוז. זהו כלי מושלם ליצירת תוכנית עסקית להתפתחות וצמיחת החברה שלך. .
בעזרת חוברת עבודה זו תוכלו להבין בדיוק מדוע למעלה מ- 200,000 חברות יישמו את עקרונות הניהול של ל. רון האברד בעסקיהם.
השגת מטרה זו תוכל להתבצע על ידי השלמת השלבים בחוברת עבודה זו:

צור לוח ארגון משלך

ל. רון האברד גילה את הגורמים המדויקים הכוללים את מעגל הייצור הכלל-עולמי – את הצעדים ליצירת מוצר או אספקת שירות. ללא קשר לסוג העסק, גורמים שהושמטו ממחזור זה יכולים למנוע ייצור מוצרים איכותיים בנפח גדול ובר קיימא. גורמים אלה מוצגים בתרשים הארגוני המכונה לוח ארגון או “לוח האורג”. זהו דפוס שניתן להחיל על כל ארגון, משלושה ועד 100,000 אנשים.

לוח ארגון זה הוא העיקרון הראשון שתיישם בחברה שלך באמצעות חוברת העבודה ‘תבנית ניהול הידע’ [Model of Admin Know-How], ובאמצעותו תוכל לייעל את קווי הייצור ולהגדיל את היעילות באופן דרמטי.

ניהול באמצעות סטטיסטיקה

השימוש בסטטיסטיקה היא הדרך היחידה למדידה מדויקת של הייצור. לפיכך, הפעולה השנייה היא להקצות סטטיסטיקות לכל תפקיד וגורם בפעילות שלכם. הנתונים הסטטיסטיים מראים במדויק היכן יש חוסר בייצור ומציינים באיזו שיטה יש להשתמש בכדי להגדיל אותו. כאשר קיימים נתונים סטטיסטיים, ניתן לנתח כל פעילות עסקית ולנקוט בפעולות הנדרשות כדי לשפר אותה.

הקמת חברה כלכלית יציבה.

בשלב הבא תיישם את מדיניות הכספים הידועה של ל. רון האברד, מערכת פשוטה שמעבירה אותך למסלול לעצמאות כלכלית ומבטיחה יציבות כלכלית עבור החברה שלך.

הטמעת תקן מערכת תקשורת

ל. רון האברד כתב פעם: כוחו של ארגון הוא ביחס ישר למהירות זרימת החלקיקים שלו … “
לפיכך, הפעולה החיונית הבאה היא הקמת מערכת התקשורת של האברד. זה כולל תחנת תקשורת לכל העובדים עם כללים מדויקים של פרוטוקול תקשורת כדי לגרום לארגון שלך להנות מייצור שוטף. “

הכשרת עובדים בטכנולוגיה הניהולית של האברד.

הכשרת עובדים במערכת הניהול של האברד היא דבר בסיסי לצמיחה ויציבות. עובדים שמכירים מערכת זו יכולים לבנות ארגון שיודע מה הוא עושה, מסוגל לתקן את עצמו במהירות וביעילות ושעובדיהם, על דעת עצמם, כולם הם אסטרטגיית שילוח.
הדרך היעילה והמשתלמת ביותר להכשיר עובדים היא באמצעות תוכנית הכשרה פנימית. תבנית חוברת העבודה והידע של מנהל המערכת, מפרט כיצד להגדיר תוכנית הכשרה כזו באתר. “

איש המקצוע

קיימת תוכנית נוספת עבור בעל העסק הבודד ו / או בעל המקצוע. היא נועדה ליישם את אותם יסודות כנ”ל, אך מותאמת לאיש העסקים העצמאי.

ספריית האברד למנהל

חיוני שלכל חבר WISE תהיה ספריה של חומרים העומדים לרשות העובדים שלו לצורך התייחסות מיידית. אם זה קיים, ניתן לענות על כל השאלות הארגוניות ללא פירוש המאפשר לחברה שלך לקצור באמת את היתרונות של טכנולוגיה זו.